Foutcode 1212

Heb je een Ziggo Mediabox XL en zie je foutcode 1212? Dat betekent dat het niet is gelukt om te verbinden met de Ziggo Extra Mediabox XL. Lees hoe je dit kunt verhelpen.

Zo los je foutcode 1212 op

1. Herstart de boxen

Start de twee boxen opnieuw op. Dat doe je door ze even uit te zetten met de schakelaar aan de achterkant van de apparaten. Wacht tien seconden en zet ze dan weer aan.

2. Opnieuw verbinden

Verbind de twee boxen opnieuw met elkaar. Pak als je wilt ons stappenplan er nog even bij. 

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1212 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1212 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1212 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo