Foutcode 1212

Heb je een Ziggo Mediabox XL en zie je foutcode 1212? Hieronder lees je wat deze foutcode precies betekent.

Wat betekent foutcode 1212?

Je ziet foutcode 1212 omdat het niet is gelukt om je Ziggo Mediabox XL te verbinden met de Ziggo Extra Mediabox XL. 

Zo los je foutcode 1212 op

1. Herstart de boxen

Start de twee boxen opnieuw op. Dat doe je door ze even uit te zetten met de schakelaar aan de achterkant van de apparaten. Wacht tien seconden en zet ze dan weer aan.

2. Opnieuw verbinden

Verbind de twee boxen opnieuw met elkaar. Pak als je wilt ons stappenplan er nog even bij. 

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo