Foutcode 1150

Je hebt de Ziggo Mediabox XL aangezet, maar het apparaat kan niet opstarten. Daarom zie je de foutcode 1150. Zo los je deze foutcode op.

Wat betekent foutcode 1150?

De Mediabox XL heeft een harde schijf waarmee je programma's opneemt. Tijdens het opstarten is het niet gelukt de harde schijf te starten en daarom zie je foutcode 1150.

Zo los je foutcode 1150 op

1. Zet de Mediabox XL even uit en aan

Door de Mediabox XL uit en aan te zetten wordt de harde schijf opnieuw opgestart. Dit doe je door de mediabox uit te zetten via de aan-/uitknop op de achterkant. Zet de Mediabox XL voor minimaal 1 minuut uit en probeer het opnieuw.

2. Laat ons de harde schijf opschonen

Is het probleem niet opgelost of blijf het probleem steeds terugkomen? Dan moet de harde schijf opgeschoond worden. Dat doen we op afstand voor je. Je hoeft ons alleen even te bellen en we maken het direct voor je in orde.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1150 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1150 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1150 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo