Foutcode 1005

Hieronder lees je wat deze foutcode precies betekent.

Wat betekent foutcode 1005?

Zie je foutcode 1005? Dan heeft de Extra Mediabox XL nog geen verbinding met de Mediabox XL. Zijn beide apparaten geïnstalleerd en staan ze aan? Wacht dan even. Het kan tot vijf minuten duren voor ze met elkaar zijn verbonden.

De nieuwste vragen over Mediabox XL

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1005 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1005 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 1005 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Mediabox XL

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo