Foutcode 8075

Een zender, film of serie zit niet in je abonnement of is nog niet geactiveerd. Dan zie je foutcode 8075. We leggen je hier uit wat je kunt doen om het probleem op te lossen.

Wat betekent foutcode 8075?

Je Mediabox XL geeft foutcode 8075, zodra je naar iets kijkt wat niet in je televisiepakket zit.

Zo los je de foutcode 8075 op

  • Controleer of de zender bij je abonnement hoort. 
  • Is dit niet het geval? Bestel dan een extra zenderpakket. Heb je net een nieuw zenderpakket besteld? Het kan tot 48 uur duren voordat deze is geactiveerd.

Meer weten over foutmelding 8075?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten foutcode 8075 hebben opgelost? Of heb je een gouden tip voor het oplossen van de 8075 foutcode? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo