Apps op de Ziggo Mediabox XL werken niet

Sorry, er was een storing waardoor apps zoals Netflix, Videoland en Youtube op de Mediabox XL niet werkten. Deze is inmiddels opgelost. In sommige gevallen werken de apps op de Mediabox XL nog niet. Gelukkig kun je dit probleem eenvoudig zelf verhelpen. Hier leggen we uit hoe je dat doet.

1. Zet de Mediabox XL uit en weer aan

Je begint door de mediabox even helemaal van de stroom af te halen. Dit doe je met de aan-/uitknop aan de achterkant. Je kunt ook de stekker even uit het stopcontact halen. Wacht tien tellen voor je hem weer aanzet.

Heb je ook een Extra Mediabox XL? Zet deze dan stand-by.

door de Horizon te herstarten, herlaadt de guide

2. Zet de Mediabox XL even aan

Het duurt heel even voor je de tijdsaanduiding weer ziet op de Ziggo Mediabox XL. Zet de mediabox daarna een paar minuten aan. Dat doe je deze keer gewoon met de afstandsbediening. 

3. Zet de Mediabox XL op stand-by

Zet nu de mediabox op stand-by door hem weer uit te zetten met de afstandsbediening. Wacht twintig minuten

4. Probeer een app te starten

Nadat je twintig minuten hebt gewacht, kun je de Mediabox XL weer aanzetten en apps weer gebruiken zoals je gewend bent.

Tip

Zet de box altijd in stand-by als je hem niet gebruikt. Haal de box dus niet van de stroom wanneer je hem niet gebruikt.

Lees meer over stand-by en energieverbruik

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo