Foutcode CS9031

Bij het instellen van een draadloze internetverbinding via WPS lukt het je mediabox niet om contact te maken met het modem.

Dit kun je doen bij foutcode CS9031

1. Probeer het opnieuw

Als het de box niet is gelukt om de wifi-verbinding te maken via WPS, heb je de keuze nog een poging te wagen. Druk daarvoor op je afstandsbediening op  voor een nieuwe poging.

2. Wijzig de manier waarop je verbonden bent met het modem

Als het opnieuw niet gelukt is om verbinding te maken, zit er niets anders op dan op aan andere manier verbinding te maken met het modem. Je kunt je wifi handmatig instellen of kiezen voor een internetkabel. Hoe dat in zijn werk gaat, leggen we uit in het stappenplan "Modemverbinding wijzigen":

3. Lukt het nog steeds niet?

Als het handmatig ook niet lukt om een wifi-verbinding te maken met het modem en een internetkabel echt geen optie is, neem dan contact met ons op. Dan nemen we graag met je door wat de mogelijkheden zijn. Vermeld daarbij de foutcode die je in beeld krijgt (CS9031).

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo