Foutcode CS9006

Er is geen verbinding tussen de mediabox en je Connectbox (modem), waardoor veel functies van je mediabox het niet doen. Je kunt nog wel naar live tv kijken. Voer hiervoor de pincode in.

Dit kun je doen bij foutcode CS9006

1. Zit de internetkabel nog op z'n plek?

Als je de mediabox met een internetkabel hebt aangesloten, controleer dan aan de achterzijde of de internetkabel nog stevig is aangesloten. Druk de internetkabel goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de internetkabel ook stevig vastzit.

Foutcode CS9006  | Klantenservice | Ziggo

2. Is er een storing bij Ziggo?

Controleer of er een storing bekend is bij je in de buurt. Is er een storing bekend? Wacht dan even af totdat de storing is verholpen. Herstart daarna de Mediabox door vijf seconden de stroom eraf te halen.

Vul hier je postcode en huisnummer in.

3. Controleer je internetverbinding

Als er geen storing bekend is, helpen we je graag stap voor stap het probleem op te lossen. Dit doen we door de internetverbinding tussen de mediabox en het modem te controleren.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo