Foutcode CS2311

Deze code geeft aan dat het momenteel niet mogelijk is om de geselecteerde On Demand titel af te spelen.

Dit kun je doen bij foutcode CS2311

1. Lukt het wel met een andere On Demand titel?

Controleer of je een andere On Demand titel wel kunt afspelen. Als dat wel lukt, is er tijdelijk een probleem met de geselecteerde titel. Probeer het later nog een keer.

2. Is er een storing?

Als het niet lukt om meerdere On Demand titels af te spelen, controleeer dan of er een storing bekend is:

Vul hier je postcode en huisnummer in.

Als er een storing is, vragen we je nog even je geduld. We werken aan een oplossing. Via de storingschecker kun je in de gaten houden of het probleem opgelost is. Je kunt het natuurlijk ook gewoon nog eens proberen.

3. Herstart de mediabox

Zet de mediabox uit met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Wacht tenminste vijf seconden voor je de box weer aanzet.

Het kan enkele minuten duren totdat de mediabox opgestart is.

  • De Mediabox XL is weer klaar voor gebruik als je een oranje kleur ziet onder de voorzijde.
  • Op de Mediabox Next brandt er een blauw lampje als de box weer klaar voor gebruik is. 

Schakel de mediabox weer in met de afstandsbediening of met de stand-by knop aan de voorzijde.

4. Nog steeds problemen?

Is er geen storing en lukt het niet met meerdere titels? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder. Vermeld daarbij de foutcode (CS2311) en welke On Demand titel(s) je probeerde af te spelen.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo