Foutcode CS2105

Als je deze foutcode in beeld krijgt, is er een probleem met de verbinding van de mediabox. Hierdoor lukt het niet om het gekozen programma via Replay terug te kijken.

Dit kun je doen bij foutcode CS2105

1. Controleer de diagnostiek

Druk op de knop 
 op je afstandsbediening.
Ga vervolgens naar Instellingen > Info > Diagnostiek
In beeld zie je nu de diagnostische informatie verschijnen. Als er iets niet in orde is in de verbinding, is hier te zien waar het probleem zit.

splitter Ziggo
2. Probleem verhelpen

a. De servers van je mediabox zijn niet bereikbaar

Je hebt verbinding nog met onze servers om te kunnen kijken naar je opnames en om films te streamen.
Als de mediabox goed is aangesloten en het modem een werkende internetverbinding heeft, is er wellicht een storing bij ons. Controleer of deze storing al bij ons bekend is. Als de storing bekend is, kun je nu niet zoveel doen. Probeer het dan later opnieuw. 

b. Mediabox is niet verbonden met het modem

De mediabox is via het modem verbonden met internet. Zonder deze verbinding kunnen opnames en films niet afgespeeld worden.
In het stappenplan Verbinding controleren kun je controleren waarom de mediabox geen verbinding heeft. Het stappenplan opent in een nieuw venster zodat je eenvoudig naar dit venster kunt terugkeren.

c. Modem heeft geen internetsignaal

Laten we onderzoeken hoe het komt dat het modem geen verbinding heeft. Het stappenplan Internet werkt niet opent in een nieuw venster zodat je eenvoudig naar dit venster kunt terugkeren.

3. Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem dan contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode (CS2105) en dat je die te zien krijgt op je Mediabox Next.

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo