Foutcode CS2002

Als je deze foutcode in beeld krijgt, lukt het de mediabox niet om een bepaalde tv-zender te laten zien. Het is mogelijk dat de kabels niet goed vastzitten. Als sommige zenders het wel doen, wil niet zeggen dat de kabels wel goed vastzitten.

Dit kun je doen bij foutcode CS2002

1. Zijn de kabels nog goed aangesloten?

Check aan de achterzijde van de mediabox of de internetkabel en de coaxkabel allebei nog stevig zijn aangesloten. Druk voor de zekerheid de stekkers van beide kabels nog een keer goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de kabels ook nog goed vastzitten.

Foutcode CS2002| Klantenservice | Ziggo
Foutcode CS2002| Klantenservice | Ziggo

2. Herstart de mediabox

Zet de mediabox uit met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Wacht tenminste vijf seconden voor je de box weer aanzet.

Het kan enkele minuten duren totdat de mediabox opgestart is.

  • De Mediabox XL is weer klaar voor gebruik als je een oranje kleur ziet onder de voorzijde.
  • Op de Mediabox Next brandt er een blauw lampje als de box weer klaar voor gebruik is. 

Schakel de mediabox weer in met de afstandsbediening of met de stand-by knop aan de voorzijde.

3. Blijft de foutcode in beeld?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft de foutmelding hardnekkig in beeld? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Dan zoeken we samen uit waarom het niet werkt en wat de oplossing is. Vermeld hierbij de foutcode (CS2002).

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo