Foutcode CS100:70

Deze foutcode geeft aan dat er iets niet goed gaat in het contact van je mediabox met onze systemen.

Dit kun je doen bij foutcode CS100:70

1. Ben je verbonden met internet van Ziggo?

Je mediabox werkt alleen met een actieve verbinding met Ziggo. Daarom moet een Mediabox XL via een coaxkabel verbonden zijn. Heb je een Mediabox Next? Dan heb je ook een Ziggo internetverbinding nodig. Als je de box op internet van een andere provider aansluit, zal deze niet werken.

2. Herstart je mediabox

Zet de mediabox uit met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Wacht tenminste vijf seconden voor je de box weer aanzet.

Het kan enkele minuten duren totdat de mediabox opgestart is.

  • De Mediabox XL is weer klaar voor gebruik als je een oranje kleur ziet onder de voorzijde.
  • Op de Mediabox Next brandt er een blauw lampje als de box weer klaar voor gebruik is. 

Schakel de mediabox weer in met de afstandsbediening of met de stand-by knop aan de voorzijde.

Blijft de foutmelding in beeld nadat je de box opnieuw hebt opgestart? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder. Vermeld daarbij de foutcode (CS100:70).

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo