Foutcode CS1001

De Ziggo mediabox maakt geen verbinding met het netwerk van Ziggo. Daardoor kun je de installatie van de mediabox niet afmaken. We leggen je uit hoe je dit oplost.

Dit kun je doen bij foutcode CS1001

1. Is er een storing bij Ziggo?

Controleer of er een storing bekend is bij je in de buurt. Is er een storing bekend? Wacht dan even af totdat de storing is verholpen. Herstart daarna de mediabox door vijf seconden de stroom eraf te halen.

Vul hier je postcode en huisnummer in.

2. Zit de internetkabel nog op z'n plek?

Internet of UTP-kabel

Check aan de achterzijde van de mediabox of de internetkabel nog stevig is aangesloten. Druk de internetkabel goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de internetkabel ook stevig vastzit.

3. Controleer je internetverbinding

Als er geen storing bekend is, helpen we je graag stap voor stap het probleem op te lossen. Dit doen we door de internetverbinding tussen de mediabox en het modem te controleren.

4. Blijft de foutcode in beeld?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft de foutmelding hardnekkig in beeld? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem dan contact met ons op. Dan zoeken we samen uit waarom het niet werkt en wat de oplossing is. Vermeld hierbij de foutcode (CS1001).

Antwoord niet gevonden?

Stel je vraag op de Ziggo Community.

Naar de Ziggo Community

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo