Foutcode CS6212

Wat betekent foutcode CS6212?

Deze code geeft aan dat er momenteel geen profielen beschikbaar zijn. 

Dit kun je doen bij foutcode CS6212

1. Controleer of er een storing is

  • Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  • Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

2. Is er geen storing?

Probeer het over 10 minuten nog een keer. Werkt het dan nog steeds niet? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder. Vermeld daarbij de foutcode (CS6212).

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo