Foutcode CS2514

Dit kun je doen bij foutcode CS2514

1. Herstart de mediabox

Zet de mediabox uit met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Wacht tenminste vijf seconden voor je de box weer aanzet.
Het kan enkele minuten duren totdat de mediabox opgestart is. Als er een blauw lampje aan de voorkant brandt is de box weer klaar voor gebruik.

2. Blijft de foutcode in beeld?

Heb je de mediabox herstart en blijft de foutmelding in beeld? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem dan contact met ons op, dan zoeken we samen uit waarom het niet werkt en wat de oplossing is. Vermeld hierbij de foutcode (CS2514).

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2514 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2514 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2514 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo