Foutcode CS2511

Wat betekent foutcode CS2511?

Deze code geeft aan dat het momenteel niet mogelijk is om het gekozen Replay-programma te kijken.

Dit kun je doen bij foutcode CS2511

Controleer of je een ander programma kunt bekijken op Replay. Als dat ook niet werkt, controleer dan of er een storing bekend is:

  • Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  • Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Is er geen storing en lukt het niet met meerdere programma's? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder. Vermeld daarbij de foutcode (CS2511). Je helpt ons het probleem te traceren als je daarbij ook doorgeeft welk programma je aan het kijken was en op welk punt in het programma het probleem zich voordeed.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo