Foutcode CS2205

Wat betekent foutcode CS2205?

Als je deze foutcode in beeld krijgt, is de internetsnelheid niet voldoende om de gekozen opname terug te kijken.

Dit kun je doen aan foutcode CS2205

1. Controleer de diagnostiek

Druk op de knop van je afstandsbediening.
Ga vervolgens naar Instellingen > Info > Diagnostiek
In beeld zie je nu de diagnostische informatie verschijnen. Als er iets niet in orde is met de verbinding, is hier te zien waar het probleem zit.

 

2.Probleem verhelpen

Na de diagnose kan er een probleem worden gemeld:

De Mediabox Next is niet verbonden met het modem

Laten we onderzoeken hoe het komt dat de mediabox geen verbinding heeft.

Het stappenplan Verbinding controleren opent in een nieuw venster zodat je eenvoudig naar dit venster kunt terugkeren.

Het modem heeft geen internetsignaal

Laten we onderzoeken hoe het komt dat het modem geen verbinding heeft.

Het stappenplan Internet werkt niet opent in een nieuw venster zodat je eenvoudig naar dit venster kunt terugkeren.

De mediabox kan de servers van Ziggo niet benaderen

Als de mediabox goed is aangesloten en het modem een werkende internetverbinding heeft, is er wellicht een storing bij ons. Controleer of deze storing al bij ons bekend is. Als de storing bekend is, kun je nu niet zoveel doen. Probeer het dan later opnieuw.

  • Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  • Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Als er nog geen storing bekend is, neem dan contact met ons op om de storing te melden.

 

3. Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem dan contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode (CS2105).

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2205 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2205 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2205 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo