Zie je foutcode 2004? Volg dan deze stappen.

 

Foutcode CS2000

Wat betekent foutcode CS2000?

Als je deze foutcode in beeld krijgt, lukt het de mediabox niet om een bepaalde tv-zender te laten zien. Het is mogelijk dat de kabels niet goed vastzitten. Als sommige zenders het wel doen, wil niet zeggen dat de kabels wel goed vastzitten.

Dit kun je doen bij CS2000

1. Zijn de kabels nog goed aangesloten?

Check aan de achterzijde van de mediabox of de internetkabel en de coaxkabel allebei nog stevig zijn aangesloten. Druk voor de zekerheid de stekkers van beide kabels nog een keer goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de kabels ook nog goed vastzitten.

2. Kabels en aansluitingen controleren

Als de kabels goed vastzitten en de foutcode blijft in beeld, kan er een ander probleem zijn met de bekabeling.

3. Blijft de foutcode in beeld?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft de foutmelding hardnekkig in beeld? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Dan zoeken we samen uit waarom het niet werkt en wat de oplossing is.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2000 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2000 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS2000 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo