Foutcode CS1160

Wat betekent foutcode CS1160?

De tv-kanalen kunnen tijdelijk niet worden weergegeven. Zolang de foutmelding in beeld is, probeert de Mediabox Next het probleem zelf op te lossen.

Dit kun je doen bij foutcode CS1160

Als de foutcode in beeld blijft staan, vragen we je even geduld te hebben. Er is een storing.
Hieronder kun je controleren of de storing al bekend is en wat de status ervan is:

  • Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  • Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Als er geen storing bekend is, vragen we je om contact met ons op te nemen. Dan zoeken we samen uit waarom het niet werkt en wat de oplossing is.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo