Foutcode CS1010

Wat betekent foutcode CS1010?

Het lukt de mediabox niet om nieuwe software te installeren. Zolang de foutcode in beeld staat, blijft de box het proberen.

Dit kun je doen bij foutcode CS1010

Als de foutmelding na vijf minuten nog in beeld staat, neem dan contact met ons op. Onze helpdesk kan contact maken met jouw mediabox om te zien wat er misgaat. Vermeld de foutcode die je in beeld krijgt (CS1010).

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo