Foutcode CS1010

Wat betekent foutcode CS1010?

We hebben wat meer tijd nodig om je mediabox toe te laten tot ons systeem.

Dit kun je doen bij foutcode CS1010

Deze foutmelding kan in twee gevallen worden weergegeven: 

Je verruilt een Mediabox XL voor een Mediabox Next

Lees verder

Je hebt een extra Mediabox Next

Lees verder

Als de foutmelding na 1 uur niet is verdwenen, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder met een oplossing.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo