Foutcode CS1010

Wat betekent foutcode CS1010?

Het lijkt erop alsof je mediabox je abonnement niet herkent.

Dit kun je doen bij foutcode CS1010

In MijnZiggo kun je je zenderaanbod herstellen. Als je dit doet, zal het opnieuw naar je mediabox worden gestuurd. In de meeste gevallen verhelpt dit het probleem.

Zenderaanbod opnieuw ophalen

1. Ga naar MijnZiggo
2. Kies onder Producten voor Televisie.
3. Onder de kop Mijn digitale ontvanger(s) klik je op de link "Zenders en pincode herstellen".
4. Op de pagina die hierna verschijnt zie je Zenderaanbod ophalen.
5. Klik op de button "Opnieuw ophalen".

Het zenderaanbod wordt nu opnieuw opgehaald. Als het probleem na 15 minuten niet is opgelost, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder met een oplossing.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo