Foutcode CS100:70

Wat betekent foutcode CS100:70?

Deze foutcode geeft aan dat er iets niet goed gaat in het contact van je mediabox met onze systemen.

Dit kun je doen bij foutcode CS100:70

1. Ben je verbonden met internet van Ziggo?

Je mediabox werkt alleen met een actieve verbinding met Ziggo. Daarom moet een Mediabox XL via een coaxkabel verbonden zijn. Heb je een Mediabox Next? Dan heb je ook een Ziggo internetverbinding nodig. Als je de box op internet van een andere provider aansluit, zal deze niet werken.

2. Herstart je mediabox

Zet de mediabox uit met de aan-uitknop op de achterkant van het apparaat. Wacht tenminste vijf seconden voor je de box weer aanzet.
Het kan enkele minuten duren totdat de mediabox opgestart is. Als er een blauw lampje aan de voorkant brandt is de box klaar voor gebruik.
Schakel de mediabox weer in met de afstandsbediening of met de stand-by knop aan de voorzijde.

Blijft de foutmelding in beeld nadat je de box opnieuw hebt opgestart? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder. Vermeld daarbij de foutcode (CS100:70).

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS100:70 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS100:70 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS100:70 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo