Foutcode CS1003

Wat betekent foutcode CS1003?

Het lukt de Ziggo Mediabox Next niet om een benodigde software-update te downloaden.  

Dit kun je doen bij foutcode CS1003

1. Is er een storing bij Ziggo?

Controleer of er een storing bekend is bij je in de buurt. Is er een storing bekend? Wacht dan even af totdat de storing is verholpen. We houden je via de storingschecker continue op de hoogte van de status van bij ons bekende storingen.

  • Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  • Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

2. Geen storing?

Als er geen storing is, is er een probleem met de mediabox waar je zelf niet iets aan kunt doen.
We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op, dan zorgen wij voor een oplossing.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1003 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1003 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1003 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo