Foutcode CS1002

Wat betekent foutcode CS1002?

De Mediabox Next is niet uitgerust met de juiste software en kan daarom de installatie niet voltooien.

Dit kun je doen bij foutcode CS1002

1. Verbind de Mediabox Next via een internetkabel met het modem

Onderstaande instructie zorgt ervoor dat de eerste installatie alléén bekabeld voltooid kan  worden. Via wifi is dit niet meer mogelijk! Als de eerste installatie is afgerond kun je wel weer via wifi verbinden.

Sluit de meegeleverde internetkabel aan op je mediabox en het modem.

2. Reset de Mediabox Next

Zet de Mediabox Next uit met de schakelaar op de achterzijde van de box.

Zet de box weer aan en houd op de voorkant van de mediabox de knop [ - ] én de stand-by knop tegelijk circa 10 seconden ingedrukt.

Hierna doorloopt de mediabox opnieuw de eerste installatie, volg de instructies op het scherm.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1002 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1002 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1002 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo