Foutcode CS1001

De Ziggo Mediabox Next maakt geen verbinding met het netwerk van Ziggo. Daardoor kun je de installatie van Mediabox Next niet afmaken. We leggen je uit hoe je dit oplost.

Wat betekent foutcode CS1001?

Om digitale televisie, Ziggo On Demand en Ziggo Replay te gebruiken heeft de Mediabox Next een internetverbinding nodig met ons netwerk. Via deze verbinding verzendt en ontvangt de mediabox informatie. Foutcode CS1001 houdt in dat het apparaat de benodigde informatie niet kan verzenden, ontvangen of allebei.

Dit kun je doen bij foutcode CS1001

1. Is er een storing bij Ziggo?

Controleer of er een storing bekend is bij je in de buurt. Is er een storing bekend? Wacht dan even af totdat de storing is verholpen. Herstart daarna de Mediabox Next door vijf seconden de stroom eraf te halen.

  • Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  • Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

2. Zit de internetkabel nog op z'n plek?

Check aan de achterzijde van de mediabox of de internetkabel nog stevig is aangesloten. Druk de internetkabel goed aan.

Controleer vervolgens of de andere kant van de internetkabel ook stevig vastzit.

3. Controleer je internetverbinding

Als er geen storing bekend is, helpen we je graag stap voor stap het probleem op te lossen. Dit doen we door de internetverbinding tussen de mediabox en het modem te controleren.

4. Blijft de foutcode in beeld?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft de foutmelding hardnekkig in beeld? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem dan contact met ons op Dan zoeken we samen uit waarom het niet werkt en wat de oplossing is.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1001 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1001 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode CS1001 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo