Afzender blokkeren

Afzender blokkeren

  • Afzender blokkeren

    a.

    Klik bovenaan op E-mail.

    b.

    Selecteer een e-mail van de afzender die je wilt blokkeren en klik op het Acties icoontje.

    c.

    Kies voor Blokkeer afzender. Alle e-mails van de afzender worden nu geblokkeerd. 

    d.

    Het e-mail adres van de afzender is nu geblokkeerd. Een overzicht van de geblokkeerde e-mail adressen vind je zo:

    •  Klik rechtsboven in beeld op de drie liggende streepjes
    • Klik op Instellingen
    • Klik op E-mail
    • Klik op Geblokkeerde afzenders

    Je vindt hier een lijst met alle e-mail adressen die je hebt geblokkeerd.

  • Het probleem is opgelost

    We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen.
    Vind je het ook leuk om mensen te helpen? Deel dan je kennis met andere Ziggo klanten via de Ziggo Community.

    Heb je nog een andere vraag? Vind het antwoord via onze Klantenservice.

  • Kun je door de bomen het bos niet meer zien, omdat je allemaal ongewenste mail ontvangt? Ons spamfilter houdt al veel spam tegen. Hier hoef je niets voor te doen. Merk je dat dit niet genoeg is? Dan kun je zelf één of meerdere afzenders blokkeren. Dat kan in Ziggo Mail en dan heb je als voordeel dat je dit maar een keer hoeft in te stellen. En niet per apparaat of e-mailprogramma.

    Inloggen op Ziggo Mail

    Log in op Ziggo Mail met je e-mailadres en wachtwoord.

     Inlogscherm Ziggo webmail