E-mail instellen op Windows Phone

E-mail instellen op Windows Phone

Kunnen we je helpen met het instellen van e-mail op je Windows Phone? We leggen je graag stap voor stap uit hoe je dat doet. Deze e-mailinstellingen gelden voor alle e-mailadressen van Ziggo (@ziggo.nl, @upcmail.nl, @quicknet, @Home, @casema, @chello.nl en @a2000.nl). Heb je een e-mailadres met een andere domeinnaam? Neem dan contact op met de provider van dit e-mailadres voor de juiste mailserverinstellingen.

Let op! Bij het instellen heb je je Ziggo e-mailadres en het wachtwoord nodig. Ben je je inloggegevens vergeten? Bekijk dan je e-mailadres in Mijn Ziggo. Weet je het wachtwoord niet meer? Een nieuw wachtwoord maak je aan via Mijn Ziggo. Klik op E-mail en klik achter je e-mailadres op de knop Instellingen e-mailadres en voer je nieuwe wachtwoord in.

  1. Veeg vanaf je beginscherm 1 keer naar rechts en 1 keer naar beneden.
  2. Kies Instellingen.
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo