E-mail instellen

E-mail instellen

Gebruik e-mail van Ziggo eenvoudig op je smartphone, tablet en computer. Stel met dit stappenplan je e-mail in op al je apparaten en je e-mail wordt op alle ingestelde apparaten gesynchroniseerd en up-to-date gehouden.

Serverinstellingen voor gevorderden

Ben je een kenner die het instellen van e-mail wel kan dromen, en daarom alleen op zoek naar de juiste serverinstellingen? We hebben ze voor je op een rijtje gezet:

Inkomende serverinstellingen
 
 
Uitgaande serverinstellingen
 
 

Stap voor stap instellen

Selecteer hieronder het e-mailprogramma waar je e-mail op wilt instellen.

Kies het e-mailprogramma waar je gebruik van maakt

Smartphone

Mail op Windows 10

Tablet

Outlook 2016 (Office365)

Windows Live Mail

Apple Mail Mojave (v10.14)

Windows Mail

Mozilla Thunderbird

Outlook 2010

Outlook 2013

Outlook 2007

Apple Mail (ouder)

Outlook Express

Veelgestelde vragen

Ik heb mijn e-mailprogramma of apparaat ingesteld maar het werkt niet. Wat nu?

Klaar met het stappenplan, maar kun je nog geen e-mails versturen en/of ontvangen? Bekijk dan ons Stappenplan E-mail werkt niet.

Hoe maak ik een e-mailadres aan?

Je maakt eenvoudig zelf een e-mailadres aan in Mijn Ziggo.

Wat is het wachtwoord van mijn e-mailadres?

Als je het wachtwoord van je e-mailadres niet meer weet, dan kun je een nieuw wachtwoord aanmaken in Mijn Ziggo

Welke e-mailadressen kan ik gebruiken met deze instellingen?

De instellingen in het stappenplan werken voor de volgende e-maildomeinen:

  • @ziggo.nl
  • @quicknet.nl
  • @home.nl
  • @casema.nl
  • @upcmail.nl
  • @chello.nl
  • @a2000.nl
 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo