Foutcode 0x800cc0b

We kunnen het ons helemaal voorstellen. Je hebt net een mail bedacht en getypt, maar hij wil niet versturen. Erg frustrerend natuurlijk. Zie je vervolgens de cryptische foutmelding 0x800cc0b? Wees gerust, dat los je in een paar eenvoudige stappen op. We leggen je graag uit hoe.

Wat betekent 0x800cc0b?

Een e-mailprogramma geeft deze melding meestal als het versturen van berichten niet lukt. De e-mailserver van Ziggo kan pas e-mail versturen als je een gebruikersnaam en wachtwoord meestuurt. Als je dit niet doet, geeft het e-mailprogramma deze foutmelding.

Hoe los je het op?

Je verhelpt de foutmelding door bij de instellingen (onder Meer instellingen, tabblad Uitgaande e-mail) aan te geven dat er een gebruikersnaam en wachtwoord meegestuurd wordt. Had je dit al ingesteld? Zorg er dan voor dat je e-mailprogramma een versleutelde verbinding maakt. Dit doe je onder het kopje Geavanceerd.

Bekijk de serverinstellingen voor Ziggo

Wil je meer ondersteuning? Kijk dan op de website van Microsoft Of stel je vraag aan de Ziggo Community

Veelgestelde vragen

Waar kan ik terecht voor veelvoorkomende foutcodes in Mozilla Thunderbird?

Op de website van Mozilla Thunderbird vind je verdere ondersteuning. Ook kun je je vraag stellen aan de Ziggo Community.

Waar kan ik terecht voor veelvoorkomende foutcodes in Apple Mail?

Voor hulp kun je terecht op de website van Apple. Ook kun je je vraag stellen aan de Ziggo Community.

 

Waar kan ik terecht voor andere foutcodes in Outlook?

Zoek je de oplossing voor een andere foutcode? Kijk dan op de website van Microsoft. Of stel je vraag aan de Ziggo Community.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo