Mobiel instellen

Simkaart binnen? Telefoon present? Klaar om je mobiel in te stellen!

Ziggo en Vodafone zijn samen

Vanaf nu bundelen we onze krachten met Vodafone. Voor een nieuw mobiel abonnement ga je dus naar Vodafone. Heb je nu Ziggo Mobiel? Dan verandert er niets. Hier vertellen we je over alles wat er bij je abonnement komt kijken. Van het achterhalen van je PUK-code tot instellingen voor het buitenland. En we zorgen ervoor dat deze informatie steeds actueel is.

Je mobiel instellen

Het is tijd om je mobiel in te stellen. Dat is zo gepiept. Dan kun je iedereen laten weten dat je weer bereikbaar bent. 

Nu je mobiel instellen

Alles over je simkaart

Zonder simkaart kun je niet bellen, sms'en en internetten. Het is het hart van je mobiele abonnement. Wil je iets weten over je simkaart? Daar geven we graag antwoord op.

Alles over je simkaart

In het buitenland

Een openbare telefoon om het thuisfront op de hoogte houden is niet meer nodig. Een mobiele telefoon is genoeg. En dat zonder hoge kosten. Zorg wel voor de juiste telefooninstellingen. 

Mobiel in het buitenland

 
 

Mijn Ziggo

Grip houden op je verbruik en de kosten? Dat regel je zelf in Mijn Ziggo of Mijn Ziggo Mobiel. In welke omgeving jij moet zijn, leggen we graag uit. 

Mijn Ziggo voor Mobiel

 
 

Voicemail

Altijd bereikbaar zijn, ook als je even niet op kunt nemen. Dat kan met voicemail. Stel het nu in. Bedenk alvast wat je gaat doen met: Dit is de voicemail van ...

Voicemail instellen