Foutcode 9020

Je wilt persoonlijke media afspelen op de Horizon Mediabox, maar je mediabox kan geen verbinding maken met je thuis- of bedrijfsnetwerk. Hierdoor geeft de Horizon Mediabox de foutmelding 9020. Op deze pagina lees je hoe je dit oplost.

Wat betekent foutcode 9020?

Je Horizon Mediabox kan persoonlijke media zoals films en muziek die op je pc staan ook afspelen. Dit heet media streamen. Je Horizon Mediabox maakt hiervoor gebruik van de mediaserver-software op je computer. Bijvoorbeeld Twonky Mediaserver. Foutcode 9020 zie je als de Horizon Mediabox geen verbinding meer kan maken met je thuisnetwerk.

Zo los je foutcode 9020 op

1. Is er nog verbinding met je netwerk?

Gebruik je een los wifi-modem voor internet? Dan heeft je Horizon Mediabox verbinding nodig met het wifi-modem voor het afspelen van persoonlijke media. Deze verbinding kan verbroken zijn als er iets in je thuis- of bedrijfsnetwerk is veranderd of als je een nieuw modem hebt geïnstalleerd. 

Zo maak je opnieuw verbinding met je thuisnetwerk

2. Is je mediaserver software up-to-date?

Als de mediaserver-software op je computer niet up-to-date is kan dit ook het probleem veroorzaken. Gebruik je een licentie voor Twonky Mediaserver die je van Ziggo hebt gekregen? Installeer dan de laatste versie van Twonky. Gebruik je andere software? Controleer dan op de website van de softwarefabrikant of je over de laatste versie beschikt.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 9020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 9020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 9020 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo