Foutcode 8230 en 8232

Je wilt een film of serie On Demand, via Movies & Series of met Replay TV bekijken. Dit is helaas niet gelukt vanwege een technisch probleem in ons netwerk. Hier lees je meer over deze foutcode.

Wat betekent foutcode 8230 en 8232?

Het programma, de film of de serie die je via interactieve televisie wilt bekijken is even niet beschikbaar vanwege een technisch probleem. Dit probleem kun je helaas niet zelf oplossen. Wil je ons daarom even bellen? Dan lossen we het probleem voor je op.

Zo los je foutcode 8230 en 8232 op

1. Wacht even... en probeer het opnieuw

Vaak is foutcode 8220 of 8232 eenvoudig te verhelpen door het nog een keer te proberen. Druk de foutcode weg met de Back-knop op je afstandsbediening en probeer het later opnieuw.

2. Blijft de foutcode terugkomen?

Dan helpen we je graag persoonlijk verder. Wil je ons dan even bellen? Dan lossen we het met je op.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo