Foutcode 8140

De film, de serie of het programma dat je met On Demand, Movies & Series of Replay TV probeert af te spelen is tijdelijk niet beschikbaar. Lees hier meer over foutcode 8140.

Wat betekent foutcode 8140?

De specifieke film of serie is tijdelijk niet beschikbaar. Dat komt door een technisch probleem in ons netwerk. Vergelijk het met een dvd waar een kras op zit waardoor de dvd-speler hem niet kan afspelen. Gelukkig kun je nog honderden andere films of series bekijken met de Horizon Mediabox. Wil je het ons even laten weten dat deze serie of film het niet doet? Dan gaan we het repareren.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 8140 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 8140 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 8140 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo