Foutcode 8110

Je probeert een film of serie te bestellen of met Replay TV een programma terug te kijken. Dat is helaas niet gelukt. Hier lees je hoe je het oplost.

Wat betekent foutcode 8110?

Zodra je een film of serie bestelt met On Demand of Movies & Series stuurt de Horizon Mediabox een signaal naar ons netwerk. Hierna begint de film of serie met afspelen. Als het versturen of ontvangen van dit signaal mislukt, krijg je een foutcode te zien, zoals foutcode 8110.

Zo los je foutcode 8110 op

1. Wacht even... en probeer het opnieuw

In de meeste gevallen is foutcode 8110 simpelweg te verhelpen door het nog een keer te proberen. Druk de foutcode weg met de Back-knop op je afstandsbediening en probeer het opnieuw.

2. Herstart je Horizon Mediabox

Blijft de foutcode terugkomen? Dan start je de Horizon Mediabox even opnieuw op. Dat doe je eenvoudig met de aan-uitknop op de achterkant van de mediabox. Zet het apparaat minimaal tien seconden uit en daarna weer aan.

3. Alles geprobeerd, maar blijft de foutcode in beeld?

Controleer of er een storing bekend is bij je in de buurt. Dat kan de foutcode namelijk ook veroorzaken. Is er een storing bekend? Wacht dan even af tot dat deze is verholpen. Herstart daarna de Horizon Mediabox door tien seconden de stroom eraf te halen. Is er geen storing bekend, dan helpen we je graag persoonlijk verder. Je kunt ons even bellen en dan lossen we het samen op.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 8110 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 8110 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 8110 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo