Foutcode 8070

Je probeert een film of serie af te spelen die je eerder al met On Demand of Movies & Series hebt besteld. Voor of tijdens het afspelen zie je foutcode 8070. Hier vind je de oplossing.

Wat betekent foutcode 8070?

Zodra je een film of serie On Demand of met Movies & Series bestelt, wordt de film of serie gekoppeld aan je abonnement. Zo kun je bijvoorbeeld een film later hervatten of nog een keer kijken, zonder dat je er opnieuw voor hoeft te betalen. Foutcode 8070 zie je wanneer je iets probeert te kijken wat je langer dan 48 uur geleden hebt besteld.

Zo los je foutcode 8070 op

De oplossing is gelukkig heel simpel. Druk op de On Demand-knop van je afstandsbediening en zoek de film of serie opnieuw op in onze On Demand catalogus. Door de film of serie vanuit de catalogus nogmaals te starten wordt hij opnieuw aan je abonnement gekoppeld voor de komende 48 uur.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 8070 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 8070 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 8070 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo