Foutcode 7010

Je wilt een app gebruiken uit de Horizon TV App Store, maar de app-store geeft foutmelding 7010.  We leggen je hier uit hoe je dit oplost.

Wat betekent foutcode 7010?

De Horizon TV App Store is niet beschikbaar. Dat betekent dat de mediabox geen verbinding kan maken met de Horizon TV App Store.

Zo los je foutcode 7010 op

Controleer of de Horizon Mediabox online is

Je Horizon Mediabox heeft een verbinding nodig met het netwerk van Ziggo. Als dat niet zo is dan kun je de Horizon TV App Store niet gebruiken. Kijk op de voorkant van de mediabox. Zie je hier een rood offline-lampje branden? Dan heeft de mediabox geen verbinding met ons netwerk. Los dit op door de Horizon Mediabox opnieuw op te starten met de aan-uitknop op de achterkant.

Blijft de Horizon Mediabox offline? Neem dan contact met ons op.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 7010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 7010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 7010 of deel jouw gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo