Foutcode 6212

Door een verbindingsprobleem met de grotere Horizon Mediabox moet je de Horizon Extra Mediabox opnieuw installeren. Hier leggen we je uit hoe je dat doet.

Wat betekent foutcode 6212?

De Horizon Extra Mediabox heeft de grotere Horizon Mediabox nodig om zijn werk te doen. Omdat er iets in de verbinding tussen beide apparaten is veranderd, moet je de Horizon Extra Mediabox opnieuw installeren. Daarna kijk je weer ontspannen tv met de Horizon Extra Mediabox.

Zo los je foutcode 6212 op

De Horizon Extra Mediabox installeer je eenvoudig opnieuw door de instructies op het scherm te volgen. Maar let op: voordat je dit doet is het belangrijk dat je eerst de oude verbinding uit het geheugen van de grotere Horizon Mediabox haalt. Dat doe je zo:

  1. Zet de grotere Horizon Mediabox aan.
  2. Druk op de Menu-knop.
  3. Ga naar Opties.
  4. Selecteer Uitgebreide instellingen en druk op OK.
  5. Vul de pincode in. Die is standaard 0000 en druk op OK.
  6. Ga naar Horizon Mediabox en druk op OK.
  7. Ga naar Verbreek de verbinding met de Extra Mediabox en druk op OK.
  8. Selecteer Verder en druk op OK.
  9. Druk op OK.

Loop hierna naar de Horizon Extra Mediabox, druk op de OK-knop van je afstandsbediening en volg de instructies op je tv om de mediabox opnieuw te installeren.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 6212 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 6212 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 6212 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo