Foutcode 6210 of 6211

Je wilt tv-kijken met de Horizon Extra Mediabox, maar ziet foutcode 6210 of 6211 in plaats van beeld op je tv. Hier lees je hoe je ze oplost.

Wat betekenen de foutcodes 6210 en 6211?

De verbinding tussen de Horizon Extra Mediabox en de grotere Horizon Mediabox komt niet tot stand. Dat gebeurt bijvoorbeeld als de mediaboxen voorheen via wifi verbonden waren en nu met een kabel zijn aangesloten. Of andersom. Je lost het op door de mediaboxen opnieuw te koppelen.

Zo los je de foutcodes 6210 en 6211 op

We gaan de Horizon Extra Mediabox en de grotere Horizon Mediabox opnieuw koppelen. Dit doe je eenvoudig met de afstandsbediening. We nemen het stap voor stap met je door.

1. De huidige koppeling verbreken

  • Zet de grotere Horizon Mediabox aan.
  • Druk op de Menu-knop.
  • Ga naar Opties.
  • Selecteer Uitgebreide instellingen en druk op OK.
  • Vul de pincode in. Die is standaard 0000 en druk op OK.
  • Ga naar Horizon Mediabox en druk op OK.
  • Ga naar Verbreek de verbinding met de Extra Mediabox en druk op OK.
  • Selecteer Verder en druk op OK.
  • Druk op OK.

2. De mediaboxen opnieuw koppelen

Nu gaan we de mediaboxen opnieuw koppelen. Dat doe je door de Horizon Extra Mediabox opnieuw te installeren. Loop hiervoor alvast naar de Horizon Extra Mediabox. Voor de overzichtelijkheid hebben we een apart stappenplan hiervoor gemaakt.

Zo installeer je de Horizon Extra Mediabox opnieuw

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcodes 6210 en 6211 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcodes 6210 en 6211 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcodes 6210 en 6211 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo