Foutcode 6040

De Horizon Mediabox heeft geprobeerd verbinding te maken met het netwerk van Ziggo. Dit is helaas niet gelukt en daarom zie je foutcode 6040. Hier lees je hoe deze foutcode oplost.

Wat betekent foutcode 6040?

De Horizon Mediabox heeft geen verbinding (meer) met het Ziggo netwerk. Die heeft de mediabox nodig zodat hij weet welke zenders er in je pakket zitten. Ook zorgt een verbinding met ons netwerk ervoor dat je Movies & Series films en series kunt kijken of programma's opnieuw kunt kijken met Replay TV.

Zo los je foutcode 6040 op

Herstart je Horizon Mediabox

Door de Horizon Mediabox te herstarten maak je opnieuw verbinding met ons netwerk. Dat doe je eenvoudig met de aan-uitknop op de achterkant van de mediabox. Zet het apparaat voor minimaal tien seconden uit en zet hem daarna weer aan.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 6040 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 6040 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over foutcode 6040 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen in de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo