Foutcode 3060

Je ziet foutcode 3060 tijdens het kijken van een opname. Wees gerust, het is een kleine onderbreking van de verbinding tussen je tv en de Horizon Mediabox. We leggen je hier uit wat dit betekent.

Wat betekent foutcode 3060?

De Horizon Mediabox is met een HDMI-kabel verbonden met je tv. Via de HDMI-kabel levert de Horizon Mediabox het tv-signaal in HD-kwaliteit aan bij je tv, zodat jij vervolgens de zender kunt bekijken en opnemen. Alle opnames die je maakt worden versleuteld opgeslagen op de harde schijf van de Horizon Mediabox. Als er tijdens het afspelen van de opname even niet ontsleuteld kan worden zie je foutcode 3090.

Zo los je foutcode 3060 op

Gelukkig hoef je alleen de foutmelding even weg te drukken met de Back-knop op je afstandsbediening. Hierna kun je gewoon weer verder kijken. Blijft de melding terugkomen? Dan kan het aan de opname zelf liggen. Probeer het programma dan bijvoorbeeld terug te kijken met Replay TV.

De nieuwste vragen over Horizon TV

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 3060 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 3060 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

Foutcodes op de Ziggo Community

Lees meer over de foutcode 3060 of deel je gouden tip om het probleem op te lossen op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over Horizon TV

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo