Foutcode 1202

Je krijgt de foutcode 1202 te zien op de tv waar je een Horizon Extra Mediabox op hebt aangesloten. Dat is natuurlijk erg vervelend. We laten je zien hoe je dit oplost.

Wat betekent foutcode 1202?

Je krijgt foutcode 1202 te zien als de Horizon Extra Mediabox tijdens het installeren geen verbinding maakt met de grotere Horizon Mediabox. Je probeert draadloos verbinding te maken.

Zo los je foutcode 1202 op

Je Horizon Extra Mediabox verbindt niet draadloos met de grotere Horizon Mediabox. Zet daarom beide mediaboxen uit met de aan-uitschakelaar op de achterkant van de mediabox. Wacht minimaal tien seconden en zet vervolgens eerst de grotere mediabox weer aan. Wacht tot je beeld hebt op het tv-toestel en zet daarna ook de Horizon Extra Mediabox weer aan. Start hierna opnieuw de installatie van de Horizon Extra Mediabox.

Blijft de foutcode terugkomen? Dan is de afstand tussen je Horizon Mediabox en de Horizon Extra Mediabox te groot om draadloos verbinding te maken. Het kan ook zijn dat bijvoorbeeld dikke muren het draadloze signaal blokkeren. Probeer je Horizon Extra Mediabox met een tv-kabel of ethernetkabel te installeren.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo