Vragen over de tablet actie

Ben je nieuwe klant en heb je recht op een voucher voor een gratis tablet? En wacht je daar al langer dan vier weken op? Vul dan je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Heb je een andere vraag over de tablet actie? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Vul je gegevens in

  1. Vul hier je voornaam in
  2. Vul hier je achternaam in
  3. Vul hier je straatnaam in
  4. Vul hier je huisnummer in
  5. Vul hier je postcode in in Voer een correcte postcode in.
  6. Vul hier je woonplaats in
  7. Vul hier je klantnummer in. Je vindt je klantnummer in Mijn Ziggo of op je orderbevestiging.
  8. Vul je besteldatum in. Bijv. 01-01-2016
  9. Vul hier je e-mailadres in Voer een geldig mailadres in
  10.  
 
 

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik een reactie verwachten op dit formulier?

Heb je het formulier ingevuld omdat je al langer dan 4 weken wacht op de voucher voor een gratis tablet? Dan ontvang je binnen 10 werkdagen na het invullen van dit formulier van ons een brief met de beloofde voucher op het adres waar je Ziggo hebt besteld.

Hoe ontvang ik mijn voucher na het invullen van dit formulier?

We willen er zeker van zijn dat de voucher bij je aankomt. Zodra je dit formulier invult krijg je de voucher daarom per brief op het adres waar je je Ziggo abonnement hebt afgesloten. De brief zal binnen 10 werkdagen in je brievenbus belanden.