Slecht geluid tijdens bellen

Slecht geluid tijdens bellen

Is de geluidskwaliteit van je telefoongesprek slecht? Hapert het gesprek, of hoor je een brom of echo op de lijn? Met onderstaande stappen los je het probleem gemakkelijk zelf op.

Eerst controleer je of er storingen in het netwerk van Ziggo zijn. Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Zie je geen storing die het probleem verklaart? Ga dan verder met het stappenplan.  

Storingschecker

Kijk of er bij jou in de buurt storingen of werkzaamheden zijn

Postcode {{zipcode}} en huisnummer {{housenumber}} Wijzig

De ingevoerde postcode is niet bij ons gevonden.

Postcode: {{fpc.zipcode}} en huisnummer: {{fpc.housenumber}} Wijzig

Er gaat iets mis. Excuses voor het ongemak.

Werkzaamheden ({{interruptions.announcements.length}})

Er zijn geen geplande werkzaamheden gepland.

Status: We zijn klaar We zijn voor je aan het werk gepland We zijn begonnen op {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} We zijn klaar op {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} {{x.expec_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} We zijn klaar op {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Blijf op de hoogte wanneer de storingen bij jou in de buurt zijn opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding goed ontvangen. Wanneer de storingen zijn opgelost, ontvang je hiervan bericht.

We hebben je aanmelding niet goed ontvangen. Controleer je telefoonnummer of probeer opnieuw.

Storingen ({{interruptions.outages.length}})

Er zijn geen storingen bekend.

Status: {{x.status == 'opgelost' ? 'We hebben het voor je opgelost' : 'We zijn het voor je aan het oplossen'}} Melding bekend {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Verwachte oplostijd {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Weten we helaas nog niet onbekend {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Blijf op de hoogte wanneer de storingen bij jou in de buurt zijn opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding goed ontvangen. Wanneer de storingen zijn opgelost, ontvang je hiervan bericht.

We hebben je aanmelding niet goed ontvangen. Controleer je telefoonnummer of probeer opnieuw.

Zie je een storingsmelding die het probleem verklaart?

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo