Geen kiestoon

Geen kiestoon

Hoor je geen kiestoon? Dan kun je niet meer bellen of gebeld worden. Controleer eerst of er een storing bekend is. Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Zie je geen storing die het probleem verklaart? Ga dan verder met stap 1 van het stappenplan. 

Storingschecker

Kijk of er bij jou in de buurt storingen of werkzaamheden zijn

Postcode {{zipcode}} en huisnummer {{housenumber}} Wijzig

Bel ons
Helaas, je postcode is niet bij ons bekend. Check even of je een tikfout hebt gemaakt. Klopt je postcode wel? Bel ons dan op telefoonnummer 0900 - 1884 (normaal tarief).

Postcode: {{fpc.zipcode}} en huisnummer: {{fpc.housenumber}} Wijzig

Er is iets misgegaan.

Sorry, door een technisch probleem kunnen we niet controleren of er een storing bekend is op je adres. We werken hard aan een oplossing.

Werkzaamheden ({{interruptions.announcements.length}})

Er zijn geen werkzaamheden gepland.

Status: We zijn klaar We zijn voor je aan het werk gepland We zijn begonnen op {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} We zijn klaar op {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} {{x.expec_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} We zijn klaar op {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Het aanmelden is niet helemaal goed gegaan. Probeer het nog een keer.

Storingen ({{interruptions.outages.length}})

Er zijn geen storingen bekend.

Status: {{x.status == 'opgelost' ? 'We hebben het voor je opgelost' : 'We zijn het voor je aan het oplossen'}} Bekend sinds {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Wanneer is het opgelost? {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Weten we helaas nog niet Opgelost sinds {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Het aanmelden is niet helemaal goed gegaan. Probeer het nog een keer.

Controleer de lampjes op het modem

Kijk naar de lampjes op je modem en controleer de status van het lampje Tel 1. Als je 2 lijnen van Ziggo hebt en het probleem speelt bij lijn 2, controleer dan de status van Tel 2.

Wat doet het lampje?

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo