Normaal tarief servicenummers

Je belt ons altijd zonder extra kosten. Bij Ziggo betaal je namelijk het normale tarief voor onze servicenummers. Sommige servicenummers zijn gratis.

Het beltarief voor onze Klantenservice was € 0,10 per minuut + het normale tarief. We rekenen nu geen € 0,10 meer voor het bellen naar een servicenummer van Ziggo. Je betaalt alleen het normale tarief.

Wat is het normale tarief?

Normaal tarief betekent dat je dezelfde kosten betaalt als voor het bellen naar een vast nummer. Er worden dus geen extra kosten berekend voor het bellen naar een 0900-nummer waarvoor het normale tarief geldt.

Servicenummers met het normale tarief

  • Klantenservice: 0900-1884 (normaal tarief)
  • Bestellen: 0900-0730 (normaal tarief)
  • Smartcard activeren: 0900 – 20 20 000 (normaal tarief)

Onze gratis servicenummers

Onze Klantenservice bel je gratis vanaf je Ziggo telefoonlijn. De Klantenservice van Ziggo Zakelijk is gratis voor al onze klanten.

  • Klantenservice: 1200
  • Klantenservice Ziggo Zakelijk: 0800 – 0620

Hoe hoog is het beltarief?

Tarieven Vast Bellen

Bij Ziggo betaal je per gesprek, naar een mobiel of vast telefoonnummer, eenmalig het starttarief van € 0,11. Daarnaast betaal je € 0,11 per minuut (inclusief 21% btw). De gesprekskosten worden berekend op basis van de werkelijke tijd die je belt.

Bekijk alle beltarieven voor Vast Bellen

Bekijk alle beltarieven voor Ziggo Mobiel

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik vanuit het buitenland contact opnemen met Ziggo?

Servicenummers kun je alleen binnen Nederland gebruiken. Zit je in het buitenland en zoek je contact? Gebruik ons contactformulier

Tip: kijk bij onze vakantietips hoe je slim en veilig gebruik maakt van onbekende wifi-netwerken en locale simkaartjes. 

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo