Rekeningnummer wijzigen

Ben je overgestapt naar een andere bank of wil je het rekeningnummer van een ander gebruiken om te betalen? Om wat voor reden dan ook: het wijzigen van je rekeningnummer maken we graag zo makkelijk mogelijk voor je.

Wil je de facturen van Ziggo van een andere rekening laten afschrijven? Je rekeningnummer wijzig je heel makkelijk in Mijn Ziggo. Je krijgt een bevestigingsbrief van de wijziging. 

  1. Klik in Mijn Ziggo op Mijn gegevens.
  2. Scrol naar beneden tot je het kopje Betaalgegevens ziet.
  3. Daaronder zie je het rekeningnummer staan en een knop Wijzig om dat aan te passen.


Wil je weten hoe je zelf een betaling regelt? Lees alles over je factuur betalen

Veelgestelde vragen

Kan ik betalen met een buitenlands rekeningnummer?

Ja, dat kan. Je hebt daarvoor nodig:

  • het rekeningnummer (IBAN) van Ziggo
  • de BIC van Ziggo
  • je klantnummer
  • je factuurnummer

Je vindt deze gegevens op je maandelijkse factuur in Mijn Ziggo. Je maandelijkse factuur bekijken doe je zo:

  1. Log in op Mijn Ziggo.
  2. Klik op Facturen of Facturen en betalingen.
  3. Klik op de laatste Factuur of het tabblad van afgelopen Maand.
  4. Klik op de knop Gespecificeerd of Download als PDF.

Het rekeningnummer (IBAN) en de BIC vind je in de rechterbovenhoek van je factuur. Je klantnummer en het factuurnummer staan linksboven op je factuur.

Kan ik schriftelijk een machtiging voor automatische incasso doorgeven?

Ja, dat kan. Bij ons postadres vind je het juiste formulier. 

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo