Opzeggen of overnemen bij overlijden

Een bekende of familielid van je is overleden. We kunnen ons voorstellen dat de afhandeling van de zaken van een overledene niet altijd even makkelijk is. Daarom maken we het graag eenvoudig. Je kunt hieronder het overlijden aan ons doorgeven. We beëindigen dan het abonnement of zetten het op een andere naam.

Spreek je liever iemand? Dat kan natuurlijk ook: bel op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.30 uur gratis 1200 vanaf een telefoonaansluiting van Ziggo of 0900 - 1884 (normaal tarief).

    Abonneegegevens van de overledene

    Vul hieronder de abonneegegevens van de overledene in. De verplichte velden zijn aangegeven met een sterretje.

  1. Je hebt het klantnummer nog niet ingevuld.
  2. Je hebt de voorletters nog niet ingevuld.
  3. Je hebt de achternaam nog niet ingevuld.
  4. Je hebt nog geen postcode ingevuld. de postcode is niet correct. Controleer de postcode en probeer het opnieuw. Bijvoorbeeld 1234AB.
  5. Je hebt nog geen huisnummer ingevuld. Je huisnummer bestaat alleen uit cijfers. Vul eventuele toevoegingen hieronder in.
  6. Je hebt je rekeningnummer nog niet ingevuld.
  7. Vul de geboorte datum als volgt in: DD-MM-JJJJ. Bijvoorbeeld 19-04-1930 Vul de geboorte datum als volgt in: DD-MM-JJJJ. Bijvoorbeeld 19-04-1930
  8. Je hebt de overlijdensdatum nog niet ingevuld. Vul dit als volgt in: DD-MM-JJJJ. Bijvoorbeeld 31-07-2016. Vul de overlijdensdatum als volgt in: DD-MM-JJJJ. Bijvoorbeeld 31-07-2016.

    Wat wil je met het huidige contract doen?*

  1. Je hebt nog geen keuze gemaakt.
  1. Je hebt de opzegdatum nog niet ingevuld.Vul dit als volgt in: DD-MM-JJJJ. Bijvoorbeeld 31-08-2016 De opzegdatum kan niet in het verleden liggen. Kies een datum in de toekomst.
  1. Je hebt nog niet ingevuld of de overledene een Ziggo Mobiel abonnement heeft.

    We beëindigen het Ziggo Mobiel abonnement. Het is niet mogelijk om deze apart te behouden. Is er ook sprake van een toestellening? Dan ontvang je van ons een brief met meer informatie over het restbedrag.

    Overnemen contract

    Vul hieronder de gegevens in van de persoon die het contract overneemt.

  1. Je hebt de aanhef nog niet ingevuld.
  2. Je hebt de voorletters nog niet ingevuld.
  3. Je hebt je achternaam nog niet ingevuld.
  4. Je hebt nog geen telefoonnummer ingevuld. Je telefoonnummer is niet correct. Controleer je telefoonnummer en probeer opnieuw. Bijvoorbeeld 0612345678.
  5. Je hebt je geboortedatum nog niet ingevuld. Vul dit als volgt in: DD-MM-JJJJ. Bijvoorbeeld 31-07-1970 Vul de geboorte datum als volgt in: DD-MM-JJJJ. Bijvoorbeeld 31-07-1970
  6. Je hebt je rekeningnummer nog niet ingevuld.
  7. Je hebt het e-mailadres nog niet ingevuld. Het e-mailadres is niet correct. Controleer het e-mailadres en probeer het opnieuw.

    Gegevens nabestaande (contactpersoon)

  1. Je hebt je naam nog niet ingevuld.
  2. Je hebt nog geen telefoonnummer ingevuld. Het telefoonnummer is niet correct. Controleer het telefoonnummer en probeer opnieuw.
  3. Je hebt nog geen e-mailadres ingevuld. Het e-mailadres is niet correct. Controleer het e-mailadres en probeer het opnieuw.
  1.  
 
 

Veelgestelde vragen

Heb ik een kopie van de overlijdensakte nodig?

Nee, voor het wijzigen of opzeggen van het abonnement bij overlijden heb je geen kopie van de overlijdensakte nodig.

Kan ik het abonnement op een andere naam laten zetten?

Ja dat kan. Vul bovenstaand formulier in en kies bij 'Wat wil je met het huidige contract doen?' voor overnemen.

Wat gebeurt er met een tegoed na het opzeggen?

Als er sprake is van een tegoed, dan storten we dat automatisch binnen twee maanden terug. We storten het geld terug op het bij ons bekende rekeningnummer. Wanneer het rekeningnummer niet meer actief is nemen we contact met je op.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo