Naamswijziging

We vinden het belangrijk dat we je aanspreken met de juiste naam. Is je naam verkeerd gespeld of is je naam veranderd? Laat het ons weten en we passen het aan.

Typfout

Hebben wij een spelfout in je achternaam gemaakt? Spreken we je aan met meneer in plaats van mevrouw, of andersom? Dat is uiteraard niet onze bedoeling en we passen het graag aan. Geef dat dan telefonisch door aan onze Klantenservice.

Trouwen of scheiden

Ben je getrouwd of gescheiden en is je achternaam gewijzigd? Laat het ons schriftelijk weten. We hebben de volgende gegevens van je nodig:

  • een begeleidende brief
  • een kopie van je geldige legitimatiebewijs met een afgeschermd burgerservicenummer (BSN) én een afgeschermde pasfoto

Stuur deze gegevens dan naar ons postadres.

Adoptie of geloofsovertuiging

Is je naam gewijzigd in verband met adoptie of geloofsovertuiging? We passen dit graag aan in onze administratie. Stuur ons dan de volgende gegevens:

  • een kopie van je geldige legitimatiebewijs met een afgeschermd burgerservicenummer (BSN) én een afgeschermde pasfoto
  • een verklaring van een deskundige of een kopie van de gewijzigde geboorteakte
  • een begeleidende brief

Stuur de benodigde gegevens dan naar ons postadres.

Geslachtsverandering

Heb je een geslachtsverandering ondergaan en heb je daarom je naam gewijzigd? We passen dit graag aan in onze administratie. Stuur ons dan de volgende gegevens:

  • een kopie van je geldige legitimatiebewijs met een afgeschermd burgerservicenummer (BSN) én een afgeschermde pasfoto
  • een verklaring van een deskundige of een kopie van de gewijzigde geboorteakte
  • een begeleidende brief

Je kunt de benodigde gegevens sturen naar ons postadres

Abonnement overnemen bij echtscheiding of overlijden

Heb je een contract bij Ziggo en wil je het op naam van iemand anders zetten? Of wil je iemands abonnement op jouw naam zetten? Lees dan hoe je een contractovername regelt.

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo