Gegevens wijzigen

Je abonnement hoeft natuurlijk niet tot in de eeuwigheid hetzelfde te blijven. Er zijn allerlei redenen waarom er iets wijzigt. Op deze pagina vind je een overzicht van alle gegevens die je kan aanpassen. Dat kunnen persoonlijke gegevens zijn, maar ook je abonnement zelf is makkelijk te veranderen. Klik op de linkjes voor meer informatie over het onderwerp of bekijk de veelgestelde vragen onderaan op de pagina.

Alles over Mijn Ziggo

Veel van je gegevens pas je zelf aan in Mijn Ziggo. Hulp nodig bij Mijn Ziggo? Lees de uitleg over Mijn Ziggo

Veelgestelde vragen

Wat is mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Ziggo?

Weet je je inloggegevens voor Mijn Ziggo niet meer? Vraag ze dan opnieuw aan:

Gebruikersnaam vergeten
Wachtwoord vergeten

Hoe geef ik een ander e-mailadres voor contact door?

Wil je een ander e-mailadres aan ons doorgeven waar we de factuurmail of serviceberichten heen mogen sturen? Log in op Mijn Ziggo. Bij ‘contactgegevens’ pas je direct het e-mailadres aan. Binnen enkele dagen ontvang je de serviceberichten van Ziggo op dat e-mailadres.

Hoe zorg ik dat ik (geen) reclamepost van Ziggo krijg?

Je bepaalt zelf of je commerciële post, sms'jes, e-mail of telefoontjes van Ziggo krijgt. Natuurlijk houden we je graag op de hoogte van nieuwe aanbiedingen en acties. Wil je reclame van Ziggo ontvangen of niet? Onze medewerkers passen het graag van je aan

Hoe meld ik een smartcard af?

Een oude smartcard melden onze medewerkers van de Klantenservice graag voor je af.

Neem contact op

Kan ik betalen met een buitenlands rekeningnummer?

Ja, dat kan. Je hebt hiervoor nodig:

  • het rekeningnummer (IBAN) van Ziggo
  • de BIC van Ziggo
  • je klantnummer
  • je factuurnummer

Je vindt deze gegevens op je maandelijkse factuur in Mijn Ziggo. Je maandelijkse factuur bekijken doe je zo:
 

  1. Login op Mijn Ziggo.
  2. Klik op Facturen of Facturen en betalingen.
  3. Klik op de laatste Factuur of het tabblad van afgelopen Maand
  4. Klik op de knop Gespecificeerd of Download als PDF.

Het rekeningnummer (IBAN) en de BIC vind je in de rechterbovenhoek van je factuur. Je klantnummer en het factuurnummer staat linksboven op je factuur.

Welke abonnementen heb ik?

In Mijn Ziggo kun je precies zien welke abonnementen en diensten je van Ziggo afneemt.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice