Gegevens wijzigen

Je abonnement hoeft natuurlijk niet tot in de eeuwigheid hetzelfde te blijven. Er zijn allerlei redenen voor wijzigingen. Op deze pagina vind je een overzicht van alle gegevens die je kan aanpassen. Dat kunnen persoonlijke gegevens zijn, maar ook je abonnement zelf is makkelijk te veranderen. Ga naar de informatiepagina's of kijk eens naar de veelgestelde vragen onderaan.

Alles over Mijn Ziggo

Veel van je gegevens pas je zelf aan in Mijn Ziggo. Hulp nodig bij Mijn Ziggo? Lees de uitleg over Mijn Ziggo

Veelgestelde vragen

Wat is mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor Mijn Ziggo?

Weet je je inloggegevens voor Mijn Ziggo niet meer? Vraag ze dan opnieuw aan:

Gebruikersnaam vergeten
Wachtwoord vergeten

Hoe geef ik een ander e-mailadres voor contact door?

Wil je een ander e-mailadres aan ons doorgeven waar we de factuurmail of serviceberichten heen mogen sturen? Log in op Mijn Ziggo. Bij ‘Gegevens’ verander je het direct. Binnen enkele dagen ontvang je de serviceberichten van Ziggo op dat e-mailadres.

Hoe zorg ik dat ik (geen) reclamepost van Ziggo krijg?

Je bepaalt zelf of je commerciële post, sms'jes, e-mail of telefoontjes van Ziggo krijgt. Natuurlijk houden we je graag op de hoogte van nieuwe aanbiedingen en acties. Wil je reclame van Ziggo ontvangen of niet? Log in op Mijn Ziggo. Bij ‘Gegevens’ kies je voor ‘Privacy’ en verander je de instellingen zelf.

Hoe meld ik een smartcard af?

Onze medewerkers van de Klantenservice melden je oude smartcard graag voor je af.

Neem contact op

Kan ik betalen met een buitenlands rekeningnummer?

Ja, dat kan. Je hebt hiervoor nodig:

  • het rekeningnummer (IBAN) van Ziggo
  • de BIC van Ziggo
  • je klantnummer
  • je factuurnummer

Je vindt deze gegevens op je maandelijkse factuur in Mijn Ziggo. Je maandelijkse factuur bekijken doe je zo:
 

  1. Login op Mijn Ziggo.
  2. Klik op Factuur.
  3. Open je factuur en download de gespecifeerde PDF.

Het rekeningnummer (IBAN) en de BIC vind je in de rechterbovenhoek. Je klantnummer en het factuurnummer staat linksboven op je factuur.

Welke abonnementen heb ik?

In Mijn Ziggo kun je precies zien welke abonnementen en diensten je van Ziggo afneemt.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Stel je vraag op de Community. Deze gesprekken lopen al over klantgegevens.

 

Onbekende derde partij op Wifi hotspots?Wijzigen vaste telefoonnummer?Waar vind ik de einddatum van mijn contract?