Factuur na een opzegging

Je hebt een abonnement opgezegd. Dat vinden we natuurlijk jammer. Graag leggen we je uit wat er met je laatste factuur gebeurt.

Na een opzegging van het basisabonnement volgt een laatste rekening. Dat is de eindfactuur. Op deze laatste factuur kan eventueel een verrekening staan van teveel betaalde abonnementskosten. Heb je Bellen van Ziggo? Dan staan op je laatste factuur de gesprekskosten van de periode voor de opzegdatum. Omdat je gesprekskosten altijd achteraf in rekening worden gebracht, zijn deze kosten dan pas zichtbaar en niet direct bij opzegging.

Aanbevolen video:

Je factuur na een opzegging

Veelgestelde vragen

Hoe krijg ik mijn tegoed terug van Ziggo?

Vergoedingen verrekenen we met de abonnementskosten op je factuur. Heb je daarna nog een tegoed over en is dit tegoed hoger dan 2 maanden abonnementskosten? Dan kun je een handmatige uitbetaling aanvragen.

Heb je je Ziggo abonnementen geheel opgezegd? Dan krijg je binnen 2 maanden na het verschijnen van de laatste factuur het teveel betaalde abonnementsgeld terug.

Ik heb opgezegd maar toch ontvang ik nog een factuur.

We verwerken een opzegging binnen tien werkdagen. Het is mogelijk dat je nog een factuur krijgt nadat je de opzegging aan Ziggo hebt doorgegeven. Dat komt omdat je vooruit betaalt. De factuur is dan al klaar voordat we de opzegging hebben verwerkt. Na beëindiging van het abonnement worden eventuele tegoeden verrekend met een openstaand saldo. Als er geen openstaande facturen zijn, storten we het bedrag terug op je rekening.

Bekijk je facturen en de eerst mogelijke opzegdatum in Mijn Ziggo.

Welke video's zijn er met uitleg over de factuur?

We hebben 3 korte video’s gemaakt met meer uitleg over je factuur. Je kunt kiezen uit een video over de eerste factuur, een video over een gewijzigde factuur of een video over de laatste factuur. 

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo