Klacht

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent en dat je onze diensten met plezier gebruikt. Ben je ontevreden over een product of dienst van Ziggo? Dan willen we dat graag weten. We nemen elke klacht zorgvuldig in behandeling.

Heb je toch een klacht? Laat het ons weten. Samen gaan we op zoek naar de juiste oplossing.

Bel met je Ziggo telefoonlijn 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (normaal tarief) met een andere telefoonaansluiting. Liever mailen? Gebruik dan het contactformulier. Heb je een dringende vraag, zoals een vraag over een storing of installatie? Telefonisch kunnen we je sneller helpen.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik het beste mijn klacht indienen bij Ziggo?

 

Ik heb een klacht ingediend bij Ziggo. Hoe nemen jullie contact met mij op?

 

Wat is de klachtenprocedure van Ziggo?

 

Ik ben het oneens met de oplossing van Ziggo. Wat kan ik doen?